Kodumaine energiaettevõte AS Alexela lõpetas majandusaasta kasumlikult ning kasvatas oma investeeringute mahtu ligi poole võrra. Ettevõte fookus oli peamiselt sihitud keskkonnasäästlike energeetikalahenduste arendamisele, jätkati ka energiakaubamaja suunaga, kus Alexela laiendas oma teenuste pakkumist nii era-, kui ka äriklientidele.

- Alexela tugevdas mullu oma turupositsiooni.
- Foto: Andras Kralla
AS Alexela tegevjuhi Aivo Adamsoni sõnul kasvasid 2021. aasta tulemused eelkõige tänu üleüldisele tarbimise kasvule ning turuosa kosumisele. “2021. aastal leevendati Covid-19 piiranguid, mis pani inimesed aktiivselt liikuma. See peegeldus ka koheselt meie müügimahtudes. Liikumine linna- ja maakodude vahel, aga ka matkamine, meresõidukite kasutamine ning ringireisimine tõid endaga kaasa suurema nõudluse meie teenuste järele, alates haagiste rendist kuni olmegaasini välja,” sõnas Adamson.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.