• 04.07.22, 14:08

Eesti suurimad jaeketid ühinesid rinnavähi ennetuskampaaniaga

Rinnavähi sõeluuringu üleskutse jagamisega näitavad kuus suuremat jaeketti üles vastutustundlikkust nii oma klientide kui töötajate suunal, olles liitunud Tervisekassa rinnavähi sõeluuringu ennetuskampaaniaga "Sina oled oma rinna hoidja".
Eesti suurimad jaeketid ühinesid rinnavähi ennetuskampaaniaga.
  • Eesti suurimad jaeketid ühinesid rinnavähi ennetuskampaaniaga.
  • Foto: Pressimaterjalid
Sel suvel jagavad rinnavähi sõeluuringu üleskutset oma töötajatele ja klientidele Eesti ühed suurimad jaeketid Selver, Kaubamaja, Prisma, Lidl, R-kiosk ja Grossi Toidukaubad. „Meil on hea meel tõdeda, et erasektor on niivõrd olulisele teemale oma õla alla pannud ja annab oma panuse, et naistele meenutada regulaarselt rinnavähi sõeluuringul osalemise ja enda tervise kontrollimise vajalikkust,” rääkis Tervisekassa tervise edenduse spetsialist Ave Jüriöö.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.25, 14:38
E-kaubanduse tagastused: kulu, kohustus või võimalus?
Uuring Eesti e-poodide tagastusprotsessidest näitab, et enamik ettevõtteid täidab seadust, kuid protsessid on endiselt käsitsi ja aeglased. Samal ajal on Euroopa turul tagastustest kujunemas müügivõimalus, mitte kuluartikkel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele