• 04.07.22, 14:08

Eesti suurimad jaeketid ühinesid rinnavähi ennetuskampaaniaga

Rinnavähi sõeluuringu üleskutse jagamisega näitavad kuus suuremat jaeketti üles vastutustundlikkust nii oma klientide kui töötajate suunal, olles liitunud Tervisekassa rinnavähi sõeluuringu ennetuskampaaniaga "Sina oled oma rinna hoidja".
Eesti suurimad jaeketid ühinesid rinnavähi ennetuskampaaniaga.
  • Eesti suurimad jaeketid ühinesid rinnavähi ennetuskampaaniaga.
  • Foto: Pressimaterjalid
Sel suvel jagavad rinnavähi sõeluuringu üleskutset oma töötajatele ja klientidele Eesti ühed suurimad jaeketid Selver, Kaubamaja, Prisma, Lidl, R-kiosk ja Grossi Toidukaubad. „Meil on hea meel tõdeda, et erasektor on niivõrd olulisele teemale oma õla alla pannud ja annab oma panuse, et naistele meenutada regulaarselt rinnavähi sõeluuringul osalemise ja enda tervise kontrollimise vajalikkust,” rääkis Tervisekassa tervise edenduse spetsialist Ave Jüriöö.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele