Rinnavähi sõeluuringu üleskutse jagamisega näitavad kuus suuremat jaeketti üles vastutustundlikkust nii oma klientide kui töötajate suunal, olles liitunud Tervisekassa rinnavähi sõeluuringu ennetuskampaaniaga "Sina oled oma rinna hoidja".

- Eesti suurimad jaeketid ühinesid rinnavähi ennetuskampaaniaga.
- Foto: Pressimaterjalid
Sel suvel jagavad rinnavähi sõeluuringu üleskutset oma töötajatele ja klientidele Eesti ühed suurimad jaeketid Selver, Kaubamaja, Prisma, Lidl, R-kiosk ja Grossi Toidukaubad. „Meil on hea meel tõdeda, et erasektor on niivõrd olulisele teemale oma õla alla pannud ja annab oma panuse, et naistele meenutada regulaarselt rinnavähi sõeluuringul osalemise ja enda tervise kontrollimise vajalikkust,” rääkis Tervisekassa tervise edenduse spetsialist Ave Jüriöö.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.