Autor: Kaubandus.ee • 4. juuli 2022

Teise kvartali automüük jätkab langust

Maanteeameti andmetel müüdi teises kvartalis kokku 5918 uut sõiduautot, mis on 1351 võrra (18,6%) vähem kui mullu samal ajal. Ligi veerandi kogu müügist haaras endale Toyota. Müügilanguse märksõnadeks on inflatsioon, kiibipuudus ja seisakud tarneahelates. Toorme hinna tõus maailmaturul võib kergitada uute sõidukite hinda veelgi.
Aina suurema osa müügist haaravad endale hübriidautod, mis moodustavad Toyotade kogumüügist juba 42%.
Foto: Andres Haabu

Elke Grupi tegevjuhi Taavi Lepiku sõnul on teise kvartali müügilanguse põhisüüdlaseks endiselt kiibipuudus ning mõneti ka tarbijate ettevaatlikkus, mis on tingitud inflatsioonilisest majanduskeskkonnast.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757