Maanteeameti andmetel müüdi teises kvartalis kokku 5918 uut sõiduautot, mis on 1351 võrra (18,6%) vähem kui mullu samal ajal. Ligi veerandi kogu müügist haaras endale Toyota. Müügilanguse märksõnadeks on inflatsioon, kiibipuudus ja seisakud tarneahelates. Toorme hinna tõus maailmaturul võib kergitada uute sõidukite hinda veelgi.
Aina suurema osa müügist haaravad endale hübriidautod, mis moodustavad Toyotade kogumüügist juba 42%.
Foto: Andres Haabu
Elke Grupi tegevjuhi Taavi Lepiku sõnul on teise kvartali müügilanguse põhisüüdlaseks endiselt kiibipuudus ning mõneti ka tarbijate ettevaatlikkus, mis on tingitud inflatsioonilisest majanduskeskkonnast.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.