Statistikaameti andmetel peatus mais majutusettevõtetes ligi 249 000 turisti, mis ületab mullust sama perioodi taset 176%. Suurenes nii sise- kui ka välisturistide* arv.

- Mais kasvas aastases võrdluses nii Euroopa riikidest kui ka väljastpoolt Euroopat pärit turistide arv.
- Foto: Raul Mee
Statistikaameti analüütiku Helga Laurmaa sõnul peatus Eesti majutusettevõtetes ligi 117 000 välis- ja 132 000 siseturisti. „Välisturistide arv kasvas jõudsalt, kuid jäi mais kriisieelsele, 2019. aasta tasemele siiski ligi poole võrra alla. Siseturiste oli majutusettevõtetes 19% enam kui 2019. aasta samal kuul,saavutades sellega järjekordse rekordi. Ühegi varasema aasta maikuus pole majutusettevõtetes nii palju siseturiste peatunud,“ täpsustas Laurmaa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.