• 22.07.22, 13:21

Tootmisest otse tarbijateni. Hirmude kummutamiseks peab e-pood olema hästi tehtud

Aknaid ja uksi tootev Klar Home müüb enda toodangut otse läbi e-poe lõpptarbijale ning ettevõtte tegevjuht Janar Tammjärv ütles, et nende äri ei käi nii, et ütled kliendile „Osta aknad internetist“.
Klar Home tegevjuht Janar Tammjärv
  • Klar Home tegevjuht Janar Tammjärv Foto: Adam Illingworth
Tammjärve sõnul on e-poest ostmise peamiseks hirmuks see, et äkki saab klient vale toote või pole hind see, mis lubatud. „Nende hirmude kummutamiseks peab e-pood olema super hästi tehtud ning poolikut asja – ehk lihtsalt tootepildid ja hinand üles – pole mõtet teha,“ sõnas Tammjärv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele