• 22.07.22, 13:21

Tootmisest otse tarbijateni. Hirmude kummutamiseks peab e-pood olema hästi tehtud

Aknaid ja uksi tootev Klar Home müüb enda toodangut otse läbi e-poe lõpptarbijale ning ettevõtte tegevjuht Janar Tammjärv ütles, et nende äri ei käi nii, et ütled kliendile „Osta aknad internetist“.
Klar Home tegevjuht Janar Tammjärv
  • Klar Home tegevjuht Janar Tammjärv
  • Foto: Adam Illingworth
Tammjärve sõnul on e-poest ostmise peamiseks hirmuks see, et äkki saab klient vale toote või pole hind see, mis lubatud. „Nende hirmude kummutamiseks peab e-pood olema super hästi tehtud ning poolikut asja – ehk lihtsalt tootepildid ja hinand üles – pole mõtet teha,“ sõnas Tammjärv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele