Tootmisest otse tarbijateni. Hirmude kummutamiseks peab e-pood olema hästi tehtud
Aknaid ja uksi tootev Klar Home müüb enda toodangut otse läbi e-poe lõpptarbijale ning ettevõtte tegevjuht Janar Tammjärv ütles, et nende äri ei käi nii, et ütled kliendile „Osta aknad internetist“.
Tammjärve sõnul on e-poest ostmise peamiseks hirmuks see, et äkki saab klient vale toote või pole hind see, mis lubatud. „Nende hirmude kummutamiseks peab e-pood olema super hästi tehtud ning poolikut asja – ehk lihtsalt tootepildid ja hinand üles – pole mõtet teha,“ sõnas Tammjärv.
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.