• 22.07.22, 13:21

Tootmisest otse tarbijateni. Hirmude kummutamiseks peab e-pood olema hästi tehtud

Aknaid ja uksi tootev Klar Home müüb enda toodangut otse läbi e-poe lõpptarbijale ning ettevõtte tegevjuht Janar Tammjärv ütles, et nende äri ei käi nii, et ütled kliendile „Osta aknad internetist“.
Klar Home tegevjuht Janar Tammjärv
  • Klar Home tegevjuht Janar Tammjärv
  • Foto: Adam Illingworth
Tammjärve sõnul on e-poest ostmise peamiseks hirmuks see, et äkki saab klient vale toote või pole hind see, mis lubatud. „Nende hirmude kummutamiseks peab e-pood olema super hästi tehtud ning poolikut asja – ehk lihtsalt tootepildid ja hinand üles – pole mõtet teha,“ sõnas Tammjärv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele