Statistikaameti andmetel peatus juulis majutusettevõtetes üle 479 000 turisti, mis ületab mullust sama perioodi taset 26%. Vähenes sise- ja suurenes välisturistide* arv.

- Juulis suurenes aastases võrdluses nii Euroopa riikidest kui väljastpoolt Euroopat pärit turistide arv.
- Foto: Andras Kralla
Statistikaameti analüütiku Helga Laurmaa sõnul peatus Eesti majutusettevõtetes üle 229 000 välis- ja ligi 250 000 siseturisti. „Välisturiste oli aastases võrdluses 169% rohkem, samas kriisieelse 2019. aasta juuliga võrreldes siiski veel 30% vähem. Siseturistide arv kasvas kiiresti kahel viimasel aastal, aga käesoleva aasta juulis vähenes mullusega võrreldes 16%,“ täpsustas Laurmaa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.