Kui vaadata Eestis tegutsevate suurte ehituskettide käibeid ning võrrelda neid möödunud aastaga siis on näha, et müügitulu on küll kasvanud aga turupositsioonis on toimunud järeleandmisi. Ehitusketid suurendasid enda käivet aastases võrdluses umbes 11 protsenti.

- Depo näpistas konkurentidelt turuosa
- Foto: Liis Treimann
2021. aastal oli kaubandusettevõtete müügitulu (v.a. hulgimüük ja vahenduskaubandus) majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide valdkonnas 1422,8 miljonit eurot, kasvades aastaga 24,6 protsenti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.