Tarbijad kasutavad sooduskampaaniaid ära rohkem kui varem, ütlesid MG Beauty tegevjuht ja omanik Ave Ottesson ning müügi- ja arendusjuht Katrin Piirisalu.

- MG Beauty meeskond, fotol vasakult teine ettevõtte omanik ja juht Ave Ottesson.
- Foto: MG Beauty Facebooki leht
Ottesson rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et covidi järgselt on täheldada, et klient on füüsilisse poodi tagasi läinud ja e-kaubandus on väikeses langustrendis. Samuti tõi ta välja, et soodushind on see, mida tarbija täna rohkem vaatab.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.