• 13.10.22, 13:00

Mida üldse tähendab rohepööre kaubanduses?

Rohepöördest ja selle olulisusest ei saa enam keegi mööda vaadata. Kuidas tuleks seda teha kaubanduses ja mida rohepööre kaubanduses üldse tähendab?
Kaupmeeste Liidu tegevjuhi Nele Peili sõnul tasub kaupmeestel kasvatada oma ettevõttes keskkonnavaldkonna kompetentsi.
  • Kaupmeeste Liidu tegevjuhi Nele Peili sõnul tasub kaupmeestel kasvatada oma ettevõttes keskkonnavaldkonna kompetentsi.
  • Foto: Kri Tamm
Kõige õhem definitsioon räägib kaubanduse rohepöördest ettevõtete endi äritegevuse kontekstis. Ruumid ja sisseseade, turundus ja logistika, mis kulutavad võimalikult vähe ressursse, on süsinikuneutraalsed, taaskasutavad materjale erinevates protsessides.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele