Rohepöördest ja selle olulisusest ei saa enam keegi mööda vaadata. Kuidas tuleks seda teha kaubanduses ja mida rohepööre kaubanduses üldse tähendab?

- Kaupmeeste Liidu tegevjuhi Nele Peili sõnul tasub kaupmeestel kasvatada oma ettevõttes keskkonnavaldkonna kompetentsi.
- Foto: Kri Tamm
Kõige õhem definitsioon räägib kaubanduse rohepöördest ettevõtete endi äritegevuse kontekstis. Ruumid ja sisseseade, turundus ja logistika, mis kulutavad võimalikult vähe ressursse, on süsinikuneutraalsed, taaskasutavad materjale erinevates protsessides.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.