Selle aasta esimese üheksa kuuga kogus Eesti Pandipakend kokku ja suunas ringlusesse 250 miljonit ühekordse kasutusega pandipakendit. Võrreldes eelmise aastasama perioodiga tagastasid keskkonnateadlikud tarbijad 10% rohkem pandipakendeid.
Selle aasta üheksa kuuga tagastati kõige rohkem metallpakendeid (123,5 miljonit), millele järgnesid plastpakendid 104 miljoniga ja klaaspudelid 23 miljoniga. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga tagastasid tarbijad kõiki pakendiliike kokku kümnendiku ehk 25 miljoni võrra rohkem. Suurim muutus oli klaastaaras, mida toodi pakendiautomaatidesse 16,6% rohkem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.