Tarbija muutub e-kaupmehe suhtes järjest nõudlikumaks
Kuna tarbija ootused e-kaubandusele muutuvad järjest karmimaks, peab ka e-kaupmees vastavalt reageerima ja muudatusi läbi viima. Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät tõi välja 14 punkti, millele e-kaupmees võiks tähelepanu pöörata.
Teisipäeval, 1. novembril toimus Maksekeskuse seminar “Mitu kanalit-üks kogemus”, kus Tõnu Väät tõi välja erinevaid punkte, millele e-kaupmees võiks tähelepanu pöörata:
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.