Tarbija muutub e-kaupmehe suhtes järjest nõudlikumaks
Kuna tarbija ootused e-kaubandusele muutuvad järjest karmimaks, peab ka e-kaupmees vastavalt reageerima ja muudatusi läbi viima. Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät tõi välja 14 punkti, millele e-kaupmees võiks tähelepanu pöörata.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
Teisipäeval, 1. novembril toimus Maksekeskuse seminar “Mitu kanalit-üks kogemus”, kus Tõnu Väät tõi välja erinevaid punkte, millele e-kaupmees võiks tähelepanu pöörata:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.