Tarbija muutub e-kaupmehe suhtes järjest nõudlikumaks
Kuna tarbija ootused e-kaubandusele muutuvad järjest karmimaks, peab ka e-kaupmees vastavalt reageerima ja muudatusi läbi viima. Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät tõi välja 14 punkti, millele e-kaupmees võiks tähelepanu pöörata.
Teisipäeval, 1. novembril toimus Maksekeskuse seminar “Mitu kanalit-üks kogemus”, kus Tõnu Väät tõi välja erinevaid punkte, millele e-kaupmees võiks tähelepanu pöörata:
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.