Tarbija muutub e-kaupmehe suhtes järjest nõudlikumaks
Kuna tarbija ootused e-kaubandusele muutuvad järjest karmimaks, peab ka e-kaupmees vastavalt reageerima ja muudatusi läbi viima. Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät tõi välja 14 punkti, millele e-kaupmees võiks tähelepanu pöörata.
Teisipäeval, 1. novembril toimus Maksekeskuse seminar “Mitu kanalit-üks kogemus”, kus Tõnu Väät tõi välja erinevaid punkte, millele e-kaupmees võiks tähelepanu pöörata:
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.