Kaubamaja turundusdirektor ning Rahva Raamatu ja Hortese turundusjuhid räägivad, mis on nende kaupluste ajakirjade või kliendilehtede eesmärk, mis väärtust need klientidele pakuvad ning mida nad plaanivad keskkonda silmas pidades trükimaterjalide osas ette võtta.

- Hooaja kataloogi tegemise telgitagused.
Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on nende ajakirja Hooaeg peamine eesmärk kliente inspireerida - tekitada emotsioone, näidata trende ja stiile, tutvustada uusi kaubamärke ning harida uute materjalide ja tehnoloogiate osas, mis aitaks jätkusuutlikumalt tarbida. „Läbi ajakirja saame püsikliente informeerida ka meie pakutavate eeliste osas ja laiemalt jagada Kaubamaja koostööprojekte, mis võiksid ka meie kliendile sobida (nt kultuuri- ja kunstisündmuseid),“ selgitas ta ja lisas, et Kaubamajale annab ajakirja formaat võimaluse loominguliselt tutvustada tooteid ja olla klientidele lähemal, et inspireerida neid füüsilisse kauplusesse tulema või külastama neid virtuaalselt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.