Kinnisvarafirmade TOPis kolmandale kohale tulnud Ülemiste Center OÜ juhatuse liikme Guido Pärnitsa sõnul on Ülemiste Keskus suutnud raskete aegadega hakkama saada ning ka käesolev aasta on olnud edukas.
Aasta 2022 on tema kinnitusel olnud samuti edukas: „Võrreldes teiste kaubanduskeskustega, kinnisvaraettevõttena domineerime, suudame paremini hoida oma renditaset ja tulutaset ja ei pea, nagu mõni teine, tegema allahindlust.“ Tõsi, aasta teine pool pakub enam väljakutseid. „Peame koos saama üle kõrgetest energiahindadest, püüame toetada rentnikke. Kuna keskuse puhul on tegemist suurima kapitalivajadusega ettevõttega, siis euribori tõus on üks ohtudest,“ arutleb Pärnits.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.