Eile, 17. novembril avas ettevõte Shop Venerdi Solarises Itaalia kvaliteetkäsitööehteid ja moeaksessuaare müüva brändi Vestopazzo esinduspoe.
Tegemist on pereettevõttega, mille loojated on Älian ja Tambet Mägi, kellel on pikaajalised ettevõtlus- ning turunduskogemused. “Mõte avada oma pood sündis põhjaliku etteplaneerimisega. Otsisime pikalt seda nšši, mis Eesti turult puudu oleks ning kui suvel Itaalia reisil Vestopazzo ehteid nägime, oli meie otsus ühine ja kiire – me toome selle Eestisse! Edasine asjade kulg on olnud nagu Ameerika mäed – kiiret reageerimist vajavad otsused, sobiva pinna leidmine ja turunduse planeerimine,” kommenteerib Shop Venerdi üks asutajatest Älian Mägi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.