Peamised trendid, mis hõivavad Euroopa ja maailma kaubandust
Euroopa kaubanduse ühel aastasündmusel, kaubanduskinnisvara valdkonnale pühendatud MAPIC konverentsil räägiti, et jätkusuustlikkus on endiselt Euroopa Liidu peamine trend ja fookus, kuid selle sõna alla mahub nüüd palju rohkem kui kliimapoliitika ja keskkonnahoid.
Viru Keskuse turunduse ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru
Autor: Krõõt Tarkmeel
Kaubanduse kontekstis tuleb aina enam mängu ka sotsiaalne vastutus, seda nii tarbija, kaupmehe, kinnisvaraomaniku ehk kaubanduskeskuse, aga ka investori vaatenurgast. Vaatame neid põhilisi trende ja mõtleme koos kuivõrd aktuaalsed on nad Eesti jaoks.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Kaubanduse iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.