Autor: Kristel Sooaru • 13. detsember 2022

Peamised trendid, mis hõivavad Euroopa ja maailma kaubandust

Euroopa kaubanduse ühel aastasündmusel, kaubanduskinnisvara valdkonnale pühendatud MAPIC konverentsil räägiti, et jätkusuustlikkus on endiselt Euroopa Liidu peamine trend ja fookus, kuid selle sõna alla mahub nüüd palju rohkem kui kliimapoliitika ja keskkonnahoid.
Viru Keskuse turunduse ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru
Foto: Krõõt Tarkmeel

Kaubanduse kontekstis tuleb aina enam mängu ka sotsiaalne vastutus, seda nii tarbija, kaupmehe, kinnisvaraomaniku ehk kaubanduskeskuse, aga ka investori vaatenurgast. Vaatame neid põhilisi trende ja mõtleme koos kuivõrd aktuaalsed on nad Eesti jaoks.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757