Tallinki uus lipulaev MyStar on seitsme päevaga Tallinna-Helsingi liinil teenindanud kokku ligi 32 000 reisijat 106 riigist. Kuid mida ostavad reisijad laevakauplusest kõige rohkem?
„Meil on hea meel, et kliendid on meie uue lipulaeva MyStari soojalt vastu võtnud, sest on ju tegemist laevaga, mille oleme ehitanud eelkõige meie klientide soove ja vajadusi silmas pidades,“ ütles Tallink Grupi juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.