Tallinki uus lipulaev MyStar on seitsme päevaga Tallinna-Helsingi liinil teenindanud kokku ligi 32 000 reisijat 106 riigist. Kuid mida ostavad reisijad laevakauplusest kõige rohkem?
„Meil on hea meel, et kliendid on meie uue lipulaeva MyStari soojalt vastu võtnud, sest on ju tegemist laevaga, mille oleme ehitanud eelkõige meie klientide soove ja vajadusi silmas pidades,“ ütles Tallink Grupi juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.