Kaubamaja e-poe pakid lähevad teele tekstiilijääkidest ringluspakendis, mis on vastupidavad, vett hülgavad ja mida saab taaskasutada kuni 20 korda. Ringluspakendid valmivad Eestis ja nende tootjaks on kohalik ettevõte Low imPACK.
„Kaubamaja e-poe käive on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Saadame iga kuu välja tuhandeid pakke, mistõttu tunneme ettevõttena suurt vastutust muuta meie pakendid võimalikult keskkonnasõbralikuks. Kaks aastat tagasi hakkasime väiksemate pakendite puhul kasutama Woola lambavillast pakendeid, mis on klientide poolt väga soojalt vastu võetud," rääkis Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas. Kuna Tallinna ja Tartu Kaubamajas on nende jaoks loodud tagastuskastid, mis täituvad pidevalt, siis annab see Ratase sõnul kindlust, et uus pilootprojekt tekstiilijääkidest pakenditega läheb klientidele sama palju korda. „Tuhandete pakkide pakendamine on meie jaoks suur väljakutse, kuna tihti peavad ühte pakki mahtuma nii kaalult, mõõdult kui purunemiskindluselt väga eriilmelised kaubad. Ideaalset lahendust selleks ei ole, aga anname endast parima, et jätkusuutlik pakendamine saaks suureks osaks meie e-poe pakkidest.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.