Uurisime, mida ootavad kaupmehed aastalt 2023. Loe, mida ennustavad uueks aastaks Euronicsi jaekaubandusjuht Kaidi Kelt ja Euronicsi personalijuht Ave Kruusalu, Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus ning Maxima Eesti tegevjuht Edvinas Volkas.
Euronicsi jaekaubandusjuht Kaidi Kelt ütles, et nemad ootavad uuelt aastalt rohkem stabiilsust kui eelnevatel aastatel, kuid majanduse üldist olukorda arvestades, on siiski hetkel kasvu raske näha ja stabiilsuse saavutamine võib veel omajagu aega võtta. „Pigem on küsimus, kas aasta võiks tuua languse ja kui suure. Raskemad ajad toovad alati kaasa ka uusi võimalusi - oluline on need õigel ajal tabada ja oma kasuks realiseerida,“ ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.