Uuring: üle poole tarbijatest peab oma oste rahaliselt väga valima
Prisma algatatud uuringust selgub, et 64% vastanutest on igapäevaselt sunnitud väga kaaluma, mida ostukorvi panna ning otsima soodustusi. Nende hulgas on 15% inimesi, kes peavad vajalikest ostudest vahel loobuma.
“Küsisime aasta lõpus ligi 3000 Prisma püsikliendilt, millised on nende ostuharjumused ning kuidas nad hindavad enda toimetulekut praeguses majandusolukorras. Saime kinnitust nii mõnelegi suunale, mille märgid on näha ka meie müügistatistikas – näiteks leiab keskmisest ostukorvist senisest rohkem soodushindadega ja omabränditooteid,” sõnas Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.