Uuring: üle poole tarbijatest peab oma oste rahaliselt väga valima
Prisma algatatud uuringust selgub, et 64% vastanutest on igapäevaselt sunnitud väga kaaluma, mida ostukorvi panna ning otsima soodustusi. Nende hulgas on 15% inimesi, kes peavad vajalikest ostudest vahel loobuma.
Autor: Raul Mee
“Küsisime aasta lõpus ligi 3000 Prisma püsikliendilt, millised on nende ostuharjumused ning kuidas nad hindavad enda toimetulekut praeguses majandusolukorras. Saime kinnitust nii mõnelegi suunale, mille märgid on näha ka meie müügistatistikas – näiteks leiab keskmisest ostukorvist senisest rohkem soodushindadega ja omabränditooteid,” sõnas Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Kaubanduse iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.