Alates sellest nädalast alandab Rimi Eesti pea 300 populaarsema toote hinda, et toetada Eesti elanikke talvisel hooajal, mil majapidamiskulud on oluliselt suurenenud.
Rimi ostujuhi Talis Raaki sõnul tõusid hinnad 2022. aastal 19,4% ning kiire kasvu mõju on jõudnud ka inimeste toidulauale. “Eelmise aasta rekordinflatsioon on muutnud inimeste käitumisharjumusi: otsitakse oluliselt rohkem kampaania- ja allahindlustooteid. On tekkinud ka täitsa arvestatav hulk neid kliente, kes on pidanud oma toidukoguseid vähendama," kommenteeris Raak, mille tõttu otsustati alandada mitmesaja toote hinda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.