Eestlased on tublid taara tagastajad, kuigi ligi kolmandik ei pea süsteemi rahaliselt motiveerivaks
Eesti inimestest koguni 95% tagastab kasutatud pandipakendid taaraautomaati hoolimata sellest, et ligi kolmandik ei pea praegust süsteemi motiveerivaks, selgus Norstati poolt Lidl Eesti tellimusel läbi viidud küsitlusest.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.