Runikon Retail, mis opereerib Eestis kaubamärki IKEA, on teinud suurepärase neljanda kvartali käibega 60 miljonit eurot, rääkis hommikuprogammis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
IKEA käibe aastaseks kasvuks oli seega 26 miljonit eurot, kuigi pood avati alles augustis. Kõiv sõnas, et IKEAl läheb suurepäraselt ning kui küsida tema käest, kellelt nad on selle kasvu ära võtnud, siis vastus on, et kõigilt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.