Tasku keskus tunnustas reedel, 27. jaanuaril Lydia hotelli sündmuskeskuses möödunud aasta silmapaistvaid ostukohti.
Kõige olulisemaks kriteeriumiks Tasku parima ostukoha väljaselgitamisel on ettevõtte käibekasv, kuid selle kõrval hinnatakse ka ostukoha osavõttu kampaaniatest, omaalgatuslikke üritusi ja üldist ostukoha aktiivsust. Aasta Ostukoht 2022 tiitli pälvis Gardest lillepood. „Aasta Ostukoht on ruutmeetritelt väike, aga hingelt suur kauplus, kes möödunud aastal panustas mitme Tasku kampaania õnnestumisse, kes teeb väga toredasti koostööd ka teiste keskuse üürnikega ja kes oma aktiivsusega on eeskujuks kõigile,“ sõnas Tasku keskuse tegevjuht Liiu Matikainen.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.