Jaekettide juhid näevad, et toimumas on kiire kasv keskmistele palkadele ning toodete-teenuste hindadele. Samuti nähakse, et töötajate kindlustunne on kahanenud, kuid kandideerimisi töökohtadele on piisavalt.

- Eelmisel aastal alguse saanud soodsama ühikuhinnaga kaup läheb ka uue aasta alguses hästi kaubaks
- Foto: Andras Kralla
Infopanga konkurentsiraporti tarvis toimunud küsitluses selgus, et müügitulu tõus tuleb peamiselt hinnatõusust, mitte tarbimise elavnemisest. Võib öelda, et vaatamata pangaanalüütikute optimismile teises poolaasta osas, jäävad kaubandusjuhid pigem äraootavale seisukohale.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.