• 17.02.23, 15:12

K-rauta alandab püsivalt enam kui 4000 toote hinna

Ehitus-, aia- ja sisustuskaupade müüja K-rauta valis välja enam kui 4000 klientide seas populaarseimat toodet, mis saavad olema püsivalt madalate hindadega. Seejuures jälgib kauplusekett regulaarselt samade või sarnaste toodete hindu konkurentidega ning vajadusel korrigeerib oma hindu.
K-Rauta otsustas püsivalt alandada 4000 toote hinda
  • K-Rauta otsustas püsivalt alandada 4000 toote hinda
  • Foto: erakogu
"Nii nagu kõik muu me ümber, alustades igapäevaste toidukaupade, energia ja mitmesuguste teenuste hindadega, on hüperinflatsioon otseselt mõjutanud ka ehitus- ja sisustuskaupade sektorit ning sisendhindade kasvu tõttu on ülespoole liikunud ka kodus vajalike ehitus- ja remonditarvikute ning viimistlus- ja aiakaupade hinnad," ütles K-rauta kaupluste omanikfirma Kesko Senukai Estonia juht Elen Terras.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele