• 23.02.23, 11:43

I.L.U. kaupluste juht: uute ilubrändide Eestisse toomine on keeruline

Ülemiste I.L.U. kauplus sai uue ilme ja sellega meelitati Eestisse hulgaliselt uusi ilubrände ning kuna NYX otsustas eraldiseisvad brändikaupluste kontseptsiooniga lõpetada, avati Ülemiste kaupluses uudse kontseptsiooniga NYX shop-in-shop ala. Suur uuendus viidi läbi ka L'Occitane butiigis.
Ülemiste keskuse I.L.U. kauplus
  • Ülemiste keskuse I.L.U. kauplus
  • Foto: Kristi Sits
TKM Beauty Tegevdirektor Anne-Liis Ostov rääkis, et Ülemiste I.L.U. kauplus oli neil juba kolmas pood, mille nad uuele kontseptsioonile viisid. Esimesena taasavati uue kontseptsiooniga Rocca al Mare keskuses pood ja seejärel Pärnu keskuses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele