Tänasest algasid Kristiine Prismas renoveerimistööd, mille käigus uueneb nii kauplus kui laieneb ka kaubavalik. Uuenduste tegemise ajal jääb kauplus tavapäraselt avatuks, klientidele suletakse üksnes need alad, kus parasjagu ümberkorraldused käivad.
“Kristiine Prisma on üks meie vanemaid ja klientide poolt hinnatumaid kauplusi. Värskendame sel kevadel nii poe väljanägemist kui tootevalikut. Näiteks laiendame puu- ja juurvilja väljapanekut ning lisame uusi tootekategooriad lastekaupadesse, tuues need samas ka lapsevanemate jaoks mugavamalt kokku,“ selgitas Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.