• 07.03.23, 09:30

Tarbijahinnaindeksi suurimaks mõjutajaks jäi ka veebruaris toidu kallinemine

Statistikaameti andmetel tõusis tarbijahinnaindeks veebruaris võrreldes jaanuariga 0,6% ning võrreldes eelmise aasta veebruariga 17,6%. Mulluse veebruariga võrreldes olid kaubad 17,2% ja teenused 18,5% kallimad.
Tarbijahinnaindeksi suurimaks mõjutajaks jäi ka veebruaris toidu kallinemine
  • Foto: Liis Treimann
Statistikaameti juhtivanalüütiku Viktoria Trasanovi sõnul mõjutasid tarbijahinnaindeksit 2022. aasta veebruariga võrreldes enim toidu ja mittealkohoolsete jookide hinnatõusud, mis andsid kogutõusust kolmandiku. Toidukaupadest on enim kallinenud suhkur (104,2%), jahu ja tangained (49,7%), kastmed (48,9%) ning munad (44,8%). Eluasemega seotud hinnamuutused andsid kogutõusust veerandi. Tahkekütus oli 66,7%, kodudesse jõudnud elekter 63,8%, soojusenergia 36,2% ja gaas 11,8% kallim. Transpordi panus indeksi tõusu jäi alla kümnendiku. Bensiin oli 4,5% ja diislikütus 14,3% kallim.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele