2021. aasta sügisel rentis Tallink kaks korda välja Silja Europa reisilaeva. Tallink Grupi kommunikatsioonijuht ja erinevate prahtimislepingute projektijuht Katri Link räägib, kuidas pandi kokku kaubavalik laeva kauplustesse ning millist kaupa kõige enam osteti.

- Tallink laev Silja Europa Falmouthi sadamas, Inglismaal. Alus majutas ligi 1000 politseinikku, kes turvasid G7 tippkohtumist
- Foto: Finnbarr Webster / Tallink
Mõlemast projektist lõikasid kasu ka Eesti tootjad ja tarnijad. „Kodumaalt saime kaasa võtta külmutatud toorainet ja poekaupadest olid kliimakonverentsil väga populaarsed näiteks Kalevi šokolaadid. Võtsime kaasa päris palju Eesti maiustusi,“ ütleb Link, lisades, et kauba valimine mõlemale sündmusele nõudis päris palju eeltööd.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.