2021. aasta sügisel rentis Tallink kaks korda välja Silja Europa reisilaeva. Tallink Grupi kommunikatsioonijuht ja erinevate prahtimislepingute projektijuht Katri Link räägib, kuidas pandi kokku kaubavalik laeva kauplustesse ning millist kaupa kõige enam osteti.

- Tallink laev Silja Europa Falmouthi sadamas, Inglismaal. Alus majutas ligi 1000 politseinikku, kes turvasid G7 tippkohtumist
- Foto: Finnbarr Webster / Tallink
Mõlemast projektist lõikasid kasu ka Eesti tootjad ja tarnijad. „Kodumaalt saime kaasa võtta külmutatud toorainet ja poekaupadest olid kliimakonverentsil väga populaarsed näiteks Kalevi šokolaadid. Võtsime kaasa päris palju Eesti maiustusi,“ ütleb Link, lisades, et kauba valimine mõlemale sündmusele nõudis päris palju eeltööd.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.