Ebakindlatel aegadel on ettevõtjatele katsumuseks töötajatele turvatunde pakkumine. Ehituse ABC poode opereeriva Optimera Estonia personalijuht Mari Oks räägib, millised palgale lisanduvad hüved aitavad töötajatel elujärge parandada.
„Hetkel on suur väljakutse tulla toime ja toetada töötajaid ebakindlates oludes. Kõiki mõjutab elukalliduse tõus ning see tekitas juba eelmisel aastal tööandjale suure palgasurve. Siiani oodatakse, et tööandja kompenseerib inflatsiooni,“ rääkis Optimera Estonia personalijuht Mari Oks.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.