• 23.03.23, 10:21

Kõrge inflatsioon ei vähendanud inimeste valmisolekut rohetoodete eest rohkem maksta

Kantar Emori värskest uuringust selgub, et Eesti inimesed peavad toodete ja teenuste valimisel nende keskkonnasõbralikkust oluliseks ja on valmis selle eest ka mõnevõrra rohkem tasuma. Samuti hindavad Eesti inimesed enda pühendumust keskkonnahoiule kõrgelt.
Kõrge inflatsioon ei vähendanud inimeste valmisolekut rohetoodete eest rohkem maksta
  • Foto: Unsplash
„Arvestades viimase aja kõrget inflatsiooni ja selle survet inimeste eelarvele, oli huvitav jälgida, kui suur on nende inimeste osakaal, kes on valmis keskkonnasõbraliku toote eest rohkem maksma,“ rääkis uuringujuht Katrin Männaste. Võrreldes eelmise aastaga, mil inflatsioon oli juba kõrge, on näitajad väga sarnased ning võib öelda, et kolmveerand elanikest (74%) on valmis keskkonnasõbraliku toote eest maksma rohkem, kuid seda siiski teatud ulatuses – valdavalt kuni 5 (35% elanikest) või 10 protsenti (24% elanikest) enam. „Mõistagi ei pruugi see tähendada seda, et poes ostukorvi asju lisades hoiak tingimata ka käitumisena väljenduks,“ lisas Männaste. Valmidus maksta kõrgemat hinda on kõige suurem alla 35-aastaste inimeste seas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 08:30
PAX ja NixPAY toovad nutikad makselahendused igasse kaubanduskeskkonda
Makseterminalid on viimastel aastatel teinud läbi suure arenguhüppe. Kui varem täitsid nad üksnes maksete vastuvõtmise rolli, siis tänapäeva nutikad makseterminalid pakuvad võimalusi, mis toetavad aktiivselt ärikasvu. PAX Technology Android-põhised makseterminalid ja Nixori NixPAY tarkvara on selle arenguhüppe eesotsas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele