Eesti supertoitude ja tervisliku elustiili bränd BE MORE laieneb välisturule. Aga seda mitte traditsiooniliselt kaupa eksportides, vaid läbi frantsiisimudeli. Esimene frantsiisileping on sõlmitud Soome turule.
Soome frantsiisivõtja kommenteeris, et ta otsustas Be More frantsiisiettevõtjaks tulla, kuna teda ennast väga kõnetab tervisliku toidumaailm. "Mulle meeldisid väga Be More toodete bränd ja tooted." Be More asutaja Kirti Kooseri sõnul leidis frantsiispartner info nende kodulehelt ning seeläbi hakati suhtlema.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.