• 14.06.23, 09:22

Kaubanduse kaks suurt trendi: e-kaubanduse võidukäik ja sooduskampaaniad

Poes käib praktiliselt iga täiskasvanud inimene – olgu selleks siis füüsiline kauplus või e-keskkond. Praegu on märgata trendina turu kerget jahenemist, sest hinnatundlikkus on tõusnud, suuremaid oste mõeldakse põhjalikumalt läbi. Sellele vaatamata tehakse aktiivselt oste e-kauplustest ning otsitakse ka sooduskampaaniaid. Loe, mida turuosalised räägivad praeguse olukorra kohta.
Poest otsitakse soodushinnaga tooteid
  • Poest otsitakse soodushinnaga tooteid
  • Foto: Julia-Maria Linna
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja peadirektor Mait Palts möönabki alustuseks, et rasked ajad pole kaupmehi sugugi säästnud ning pandeemia-aastad on toonud jaekaubandusele, aga ka ettevõtlusele tervikuna kaasa palju väljakutseid ning sundinud ettevõtteid oma tegevust kiiresti kohandama ja uusi strateegiaid rakendama. Esimene lahendus, mis talle kohe meelde tuleb, on muidugi e-kaubandus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:58
Taaraäri on äri nagu iga teine – seda tuleb hästi teha!
Eestis peetakse pandipakendisüsteemi nii iseenesestmõistetavaks, et kipume unustama, kui erakordse edulooga on tegemist. Tagastame üle 90% turule lastud joogipakenditest. See on tulemus, millega kuulume maailmas absoluutsete liidrite hulka. Sellest efektiivsusest on saanud ekspordiartikkel, millele annab hoogu kiiresti kasvav tehnoloogiaettevõte RVM Systems. Nende uusim Eestis toodetud lahendus, Kalla-tüüpi taaraautomaat, ei valluta ainult kohalikke poode, vaid liigub suure hooga üle maailma.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele