Autor: Enn Tosso • 14. juuni 2023
Kaubanduse kaks suurt trendi: e-kaubanduse võidukäik ja sooduskampaaniad
Poes käib praktiliselt iga täiskasvanud inimene – olgu selleks siis füüsiline kauplus või e-keskkond. Praegu on märgata trendina turu kerget jahenemist, sest hinnatundlikkus on tõusnud, suuremaid oste mõeldakse põhjalikumalt läbi. Sellele vaatamata tehakse aktiivselt oste e-kauplustest ning otsitakse ka sooduskampaaniaid. Loe, mida turuosalised räägivad praeguse olukorra kohta.
Poest otsitakse soodushinnaga tooteid
Foto: Julia-Maria Linna
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja peadirektor Mait Palts möönabki alustuseks, et rasked ajad pole kaupmehi sugugi säästnud ning pandeemia-aastad on toonud jaekaubandusele, aga ka ettevõtlusele tervikuna kaasa palju väljakutseid ning sundinud ettevõtteid oma tegevust kiiresti kohandama ja uusi strateegiaid rakendama. Esimene lahendus, mis talle kohe meelde tuleb, on muidugi e-kaubandus.