• 14.06.23, 09:22

Kaubanduse kaks suurt trendi: e-kaubanduse võidukäik ja sooduskampaaniad

Poes käib praktiliselt iga täiskasvanud inimene – olgu selleks siis füüsiline kauplus või e-keskkond. Praegu on märgata trendina turu kerget jahenemist, sest hinnatundlikkus on tõusnud, suuremaid oste mõeldakse põhjalikumalt läbi. Sellele vaatamata tehakse aktiivselt oste e-kauplustest ning otsitakse ka sooduskampaaniaid. Loe, mida turuosalised räägivad praeguse olukorra kohta.
Poest otsitakse soodushinnaga tooteid
  • Poest otsitakse soodushinnaga tooteid
  • Foto: Julia-Maria Linna
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja peadirektor Mait Palts möönabki alustuseks, et rasked ajad pole kaupmehi sugugi säästnud ning pandeemia-aastad on toonud jaekaubandusele, aga ka ettevõtlusele tervikuna kaasa palju väljakutseid ning sundinud ettevõtteid oma tegevust kiiresti kohandama ja uusi strateegiaid rakendama. Esimene lahendus, mis talle kohe meelde tuleb, on muidugi e-kaubandus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele