• 05.07.23, 08:00

Jaekettide turuosas toimus kohtade vahetusi

Möödunud majandusaasta tulemuste põhjal võib öelda, et esimesed kolm suuremat jaeketti on kaotanud aasta jooksul enda turuosa kõige enam. On ka üllatajaid, kes suutsid tihenevas konkurentsis enda turuosa suurendada ning kaks jaeketti enda kohad turupositsiooni osas vahetada.
Coop Eesti hoiab tugevalt turuliidri positsiooni.
  • Coop Eesti hoiab tugevalt turuliidri positsiooni.
  • Foto: Raul Mee
Turuosade jaotuses puudub hetkel Lidl Eesti tulemused, kuna nende majandusaasta lõppes 28. veebruaril ning nende majandusaasta aruanne on veel sellest tulenevalt esitamata. Kuid kvartalitulemusi kõrvutades teiste jaekettidega, siis võib öelda, et Lidl hõivas turust hinnanguliselt 6-7%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele