• 14.07.23, 12:24

AI parandas HotLipsi e-poe kasutajakogemust

HotLipsi e-pood läbis suure uuenduskuuri, milles mängis väga suurt rolli ka AI. Ettevõtte omanik Timo Majuri ütles, et see oli vajalik samm, kuna AI kasutamine võimaldab neil paremini mõista kliente ja pakkuda neile uues e-poes parimat ostukogemust.
HotLips avas novembris suure poe T1 kaubanduskeskuses. Nüüd uuendati e-poodi AI abil
  • HotLips avas novembris suure poe T1 kaubanduskeskuses. Nüüd uuendati e-poodi AI abil
  • Foto: Liis Treimann
Majuri rääkis, et AI mängis olulist rolli nende veebipoe kasutajakogemuse parandamisel. „See aitas meil analüüsida klientide käitumist ja eelistusi, mis omakorda võimaldas meil isikupärastada ostukogemust igale külastajale. Näiteks otsing – varsti mõistab see paremini, milliseid tooteid inimesi otsivad,“ rääkis Majuri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele