• 14.07.23, 12:24

AI parandas HotLipsi e-poe kasutajakogemust

HotLipsi e-pood läbis suure uuenduskuuri, milles mängis väga suurt rolli ka AI. Ettevõtte omanik Timo Majuri ütles, et see oli vajalik samm, kuna AI kasutamine võimaldab neil paremini mõista kliente ja pakkuda neile uues e-poes parimat ostukogemust.
HotLips avas novembris suure poe T1 kaubanduskeskuses. Nüüd uuendati e-poodi AI abil
  • HotLips avas novembris suure poe T1 kaubanduskeskuses. Nüüd uuendati e-poodi AI abil
  • Foto: Liis Treimann
Majuri rääkis, et AI mängis olulist rolli nende veebipoe kasutajakogemuse parandamisel. „See aitas meil analüüsida klientide käitumist ja eelistusi, mis omakorda võimaldas meil isikupärastada ostukogemust igale külastajale. Näiteks otsing – varsti mõistab see paremini, milliseid tooteid inimesi otsivad,“ rääkis Majuri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele