HotLipsi e-pood läbis suure uuenduskuuri, milles mängis väga suurt rolli ka AI. Ettevõtte omanik Timo Majuri ütles, et see oli vajalik samm, kuna AI kasutamine võimaldab neil paremini mõista kliente ja pakkuda neile uues e-poes parimat ostukogemust.

- HotLips avas novembris suure poe T1 kaubanduskeskuses. Nüüd uuendati e-poodi AI abil
- Foto: Liis Treimann
Majuri rääkis, et AI mängis olulist rolli nende veebipoe kasutajakogemuse parandamisel. „See aitas meil analüüsida klientide käitumist ja eelistusi, mis omakorda võimaldas meil isikupärastada ostukogemust igale külastajale. Näiteks otsing – varsti mõistab see paremini, milliseid tooteid inimesi otsivad,“ rääkis Majuri.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.