Kuigi praegustel ebakindlatel aegadel võib olla keeruline oma tooteid müüa, siis kõige olulisem on müügiga jätkata ja teha klientidega kasvõi kokkuleppeid tulevikuks, rääkis müügifirma Fontakt partner Rene Sildvee.

- Pildil Rene Sildvee (paremal).
- Foto: Raul Mee
“Müügis on ka see, et meid piiravad meie oma mõtted, et nüüd on kõik halvasti, keegi ilmselt ei taha praegu osta ja seetõttu väga paljud viskavad püssi põõsasse. Tegelikult see asi nii ei ole, müüa on võimalik igal ajal,” rääkis Sildvee Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Müügijuhtimise aastakonverents toimub 22. septembril Kultuurikatlas, ettekannete teemad on valitud mai alguses müügidirektorite hulgas läbiviidud küsitluse tulemusena, konverentsi alapealkirjaks sai Kasvupotentsiaal.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.