• 09.08.23, 11:42

Sportland lõikab kasu koroonaajast jäänud harjumusest

Spordikaupu müüva Sportland Eesti eelmise aasta aprillis lõppenud majandusaasta tulemus näitab tugevat tõusu – käibes kasvas ettevõte veerandi võrra ja ärikasumis pea kaks korda ning samas suurusjärgus kasvas ka kolme Balti riiki hõlmava emafirma tulemus.
Viimsi keskuses avas Sportland ukses uksed 2015. aastal
  • Viimsi keskuses avas Sportland ukses uksed 2015. aastal
  • Foto: Andras Kralla
Sportland usub, et spordi- ja vabaaja kaupade nõudlus püsib ka edasi tugevana. Esiteks jätkub koroonakriisiga hoogu kogunud spordi- ja vabaaja trend jalatsites ja rõivastuses – inglise keeles athleisure. Tarbija eelistab vähem formaalset rõivastust kodukontoris töötamiseks, selgitab ettevõte aruandes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele