Autor: Anu Jõgi • 9. august 2023
Sportland lõikab kasu koroonaajast jäänud harjumusest
Spordikaupu müüva Sportland Eesti eelmise aasta aprillis lõppenud majandusaasta tulemus näitab tugevat tõusu – käibes kasvas ettevõte veerandi võrra ja ärikasumis pea kaks korda ning samas suurusjärgus kasvas ka kolme Balti riiki hõlmava emafirma tulemus.
Viimsi keskuses avas Sportland ukses uksed 2015. aastal
Foto: Andras Kralla
Sportland usub, et spordi- ja vabaaja kaupade nõudlus püsib ka edasi tugevana. Esiteks jätkub koroonakriisiga hoogu kogunud spordi- ja vabaaja trend jalatsites ja rõivastuses – inglise keeles athleisure. Tarbija eelistab vähem formaalset rõivastust kodukontoris töötamiseks, selgitab ettevõte aruandes.