• 23.08.23, 10:14

Mida muuta e-poe makseteekonna vaates, et käivet tõsta 35 protsenti?

E-kasvu platvormi Wunderfronti tiim võttis kätte ja analüüsis üle 300 Eesti e-poe kassa ehk checkouti kasutajamugavust ja nende vastavust parimatele praktikatele. Wunderfronti asutaja Lauri Post toob välja, soovitused, kuidas checkout'i parandamine tõstaks ostude määra 35%.
Mida muuta e-poe makseteekonna vaates, et käivet tõsta 35 protsenti?
  • Foto: Wunderfront
Viimased aastad ja koroona on inimeste ostuharjumusi ja ka standardeid pöördumatult muutnud ning viimast ainult kõrgemale ja kõrgemale. Shoppajate ootused e-poele on tõusnud Mount Everest’i kõrguseks ja seetõttu näevad kaupmehed, kes ei pööra e-poe ostukogemusele erilist tähelepanu, ilmselt suure kasvu asemele hoopis vastupidist trendi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele