23. august 2023

Mida muuta e-poe makseteekonna vaates, et käivet tõsta 35 protsenti?

E-kasvu platvormi Wunderfronti tiim võttis kätte ja analüüsis üle 300 Eesti e-poe kassa ehk checkouti kasutajamugavust ja nende vastavust parimatele praktikatele. Wunderfronti asutaja Lauri Post toob välja, soovitused, kuidas checkout'i parandamine tõstaks ostude määra 35%.
Foto: Wunderfront

Viimased aastad ja koroona on inimeste ostuharjumusi ja ka standardeid pöördumatult muutnud ning viimast ainult kõrgemale ja kõrgemale. Shoppajate ootused e-poele on tõusnud Mount Everest’i kõrguseks ja seetõttu näevad kaupmehed, kes ei pööra e-poe ostukogemusele erilist tähelepanu, ilmselt suure kasvu asemele hoopis vastupidist trendi.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700