Ehitusmaterjalide müüjate tipus hoiavad kohta ettevõtted, kellel on korralik müügivõrgustik üle Eesti, selgus Äripäeva konkurentsiraportist.

- Ehituse ABC Paterburi teel
- Foto: Indrek Susi
Kui veel pool aastat tagasi prognoosisid ettevõtted müügitulu ja investeeringute kasvu, siis enam nii optimistlikult ei vaadata. „Üldiselt keegi optimismist ei lõõska,“ räägib Äripäeva raadio hommikuprogrammis Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv ja lisab, et praegu kaetakse muid kulusid kasumi arvelt, kuid puhver mille pealt turu paranemist oodatakse, jääb järjest õhemaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.