Kuidas jääda brändi identiteedile ja kuvandile truuks, aga samal ajal e-poe platvormi edasi arendada ja üha uusi lahendusi katsetada, räägib saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ disainer Tanel Veenre.
Veenre toob välja, et tema jaoks on e-pood algusest peale olnud põhitegevus. Tema kolmas täiskohaga töötaja oli veebipoe arendaja ja see investeering on end 100% ära tasunud. „Meil on super veebipood, minu arvates disainivaldkonnas parim. Samas on see ka tohutut väljakutset pakkuv, sest meil on üle tuhande toote. Arendaja hoiab alati peast kinni kui mul uus ripatsivärv välja tuleb, sest see töö seal taga on nii massiivne ja keeruline,“ muheleb Veenre.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.