Kuidas jääda brändi identiteedile ja kuvandile truuks, aga samal ajal e-poe platvormi edasi arendada ja üha uusi lahendusi katsetada, räägib saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ disainer Tanel Veenre.
Veenre toob välja, et tema jaoks on e-pood algusest peale olnud põhitegevus. Tema kolmas täiskohaga töötaja oli veebipoe arendaja ja see investeering on end 100% ära tasunud. „Meil on super veebipood, minu arvates disainivaldkonnas parim. Samas on see ka tohutut väljakutset pakkuv, sest meil on üle tuhande toote. Arendaja hoiab alati peast kinni kui mul uus ripatsivärv välja tuleb, sest see töö seal taga on nii massiivne ja keeruline,“ muheleb Veenre.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.