Kuidas jääda brändi identiteedile ja kuvandile truuks, aga samal ajal e-poe platvormi edasi arendada ja üha uusi lahendusi katsetada, räägib saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ disainer Tanel Veenre.
Veenre toob välja, et tema jaoks on e-pood algusest peale olnud põhitegevus. Tema kolmas täiskohaga töötaja oli veebipoe arendaja ja see investeering on end 100% ära tasunud. „Meil on super veebipood, minu arvates disainivaldkonnas parim. Samas on see ka tohutut väljakutset pakkuv, sest meil on üle tuhande toote. Arendaja hoiab alati peast kinni kui mul uus ripatsivärv välja tuleb, sest see töö seal taga on nii massiivne ja keeruline,“ muheleb Veenre.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.