• 20.09.23, 10:21

Coca-Cola HBC võttis Brown-Formanilt üle Finlandia Vodka kaubamärgi

Coca-Cola HBC võttis üle Brown-Forman Finland OY, millele kuulub Finlandia vodka kaubamärk, mis seni kuulus sajaprotsendiliselt Brown-Forman Corporationile.
Coca-Cola HBC võttis Brown-Formanilt üle Finlandia Vodka kaubamärgi
Kokkulepitud tehingu hind oli 220 miljonit USA dollarit, kuid see võib asjaolude ilmnedes veel täpsustuda.

Seotud lood

Uudised
  • 15.09.23, 10:46
3B Solutions võtab üle Nemiroff Vodka levitamisõigused Balti riikides
Alates 1. septembrist sai üks kiiremini kasvavaid alkoholi- ja karastusjookide tootjaid, importijaid ja turustajaid 3B Solutions Nemiroff Vodka eksklusiivseks edasimüüjaks Eestis, Lätis ja Leedus. Varasemalt esindas Nemiroffi Baltikumis Coca-Cola HBC.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele