Müügivaldkonna otsustajad kogunesid Müügijuhtimise aastakonverentsile, et vaadata üle kasvupotentsiaal tänasel kriisihõngulisel turul ja timmida aasta 2024 müügiplaane.
Erinevate majandussektorite müügivaldkonna vastutajate nägemus 2024. aasta kasvuvõimalustest, takistustest ja müüginumbritest näitab, et vaatamata keerulisele majandusolukorrale oodatakse siiski kasvu.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.