Müügivaldkonna otsustajad kogunesid Müügijuhtimise aastakonverentsile, et vaadata üle kasvupotentsiaal tänasel kriisihõngulisel turul ja timmida aasta 2024 müügiplaane.
Erinevate majandussektorite müügivaldkonna vastutajate nägemus 2024. aasta kasvuvõimalustest, takistustest ja müüginumbritest näitab, et vaatamata keerulisele majandusolukorrale oodatakse siiski kasvu.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.