• 22.09.23, 12:07

Viis müügiplaani valdkonna otsustajatelt

Müügivaldkonna otsustajad kogunesid Müügijuhtimise aastakonverentsile, et vaadata üle kasvupotentsiaal tänasel kriisihõngulisel turul ja timmida aasta 2024 müügiplaane.
Kaido Konsap.
  • Kaido Konsap.
  • Foto: RAIGO PAJULA
Erinevate majandussektorite müügivaldkonna vastutajate nägemus 2024. aasta kasvuvõimalustest, takistustest ja müüginumbritest näitab, et vaatamata keerulisele majandusolukorrale oodatakse siiski kasvu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele