• 06.10.23, 13:17

Anderson: Kui panna toode kampaaniasse, siis ta ka kohe müüb

Tarbijad valivad täna kaupu poodidest väga hoolega, mida osta. Peamiselt valitakse kampaaniahinnaga või madala hinnaga toode, rääkis Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson Koostöö konverentsil.
Tarbijad jooksevad poes tormi kampaaniatoodetele
  • Tarbijad jooksevad poes tormi kampaaniatoodetele Foto: Andras Kralla
Anderson ütles, et kui inflatsioon kukub alla 10%, siis inimeste ostujõud on ikka veel madal ning toidukauplustes mahud ei kasva veel ilmselt paar aastat. „Kindlasti on toimumas mingites kaubagruppides tagasipöördumine. Näiteks kala müük on kasvus ning samuti on taastumas piimatoodete müük.“ Andersoni sõnul kannatavad tarbijad ära 5% hinnakasvu, kuid sealt edasi hakkavad ka mahud vähenema. „Kui hind tasandub, siis ei pruugi aga mahud koheselt kasvada.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele