• 11.10.23, 14:13

Liviko ekspordidirektor: Turul on džinnide üleküllus

Joogisektoris on Euroopas hulk aastaid valitsenud džinnibuum ja praegu iseloomustab Euroopa turgu selgelt džinni ülepakkumine. Ainuüksi Rootsis on viimaste aastate jooksul tulnud välja mitusada džinnibrändi, ütles joogitootja Liviko ekspordidirektor Jörgen Herman.
Liviko ekspordidirektor Jörgen Herman.
  • Liviko ekspordidirektor Jörgen Herman.
  • Foto: Liviko
„Meie suuremad eksporditurud asuvad Euroopas ja Aasias. Euroopas on toimunud teatud määral jahtumine, inimesed kulutavad mõnevõrra vähem ja seda mõjutab euribori tõus,“ analüüsib Herman turuolukorda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele