• 13.10.23, 12:19

Sanitex sai Eestis uue turundusjuhi

Baltikumi suurima distributsiooniettevõtte Sanitex Eesti turundusosakonda juhib alates septembrist Gelly Palu. Kogenud turundajana toob ta kaasa väärtuslikke strateegiaid ja praktikaid SMITist, jaekaubanduse tausta Lidlist ning turunduse ja tiimijuhtimise know-how’d JCI-st.
Sanitexi Eesti turundusosakonna juht Gelly Palu.
  • Sanitexi Eesti turundusosakonna juht Gelly Palu.
"Valdkonna inimesed teavad, mis on Sanitex ja millega see ettevõtte tegeleb, aga suur eesmärk on see, et viie aasta pärast oleks kuulda rohkem neid inimesi, kes ütlevad, et Sanitex on ju see suur distributsiooniettevõte, mis tegeleb hulgikaubanduse ja selle valdkonnaga," sõnas Palu ja lisas, et seda eesmärki saab ta koos oma tiimiga täita strateegiliselt ja vaikselt aja jooksul. Ta märkis, et Sanitexi turunduse portfellis on maailmakuulsad brändid, kellele pakutakse turundust läbi tarbijamängude, osadele brändidele läbi sotsiaalmeedia ja B2B turunduse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele