2022. aasta oli kaubandusele väljakutseid täis, raske on olnud ka tänavune aasta ja raskused sektoris jätkuvad, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger.

- KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toigeri sõnul väljakutsed ja raskused kaubanduses jätkuvad.
- Foto: Raul Mee
Esmalt tuleks vaadata, mis toimub turul ja kuidas on käitumas konkurendid. Teiseks tasub vaadata tulemuslikkust veidi laiemalt, sealhulgas võrdlust rahvusvahelises konkurentsis. Ning lõpetuseks, mida oodata järgmise paari aasta jooksul, kuhu turg on liikumas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.