• 20.10.23, 10:58

Prisma maajuht: kiirema hinnatõusu aeg on möödas

Prisma maajuht Teemu Kilpiä sõnul toob käibemaksumäära tõus kaasa tarbija jätkuva hinnatundlikkuse kasvu, kuid tootjate poolelt on kiireneva hinnatõusu aeg möödas. 2024. aastal paneb Prisma rõhku tervislike toodete pakkumisele ning e-poe kasutajamugavuse arendamisele.
Prisma maajuht Teemu Kilpiä sõnul on e-kaubandus muutunud lahutamatuks osaks kaubanduses ning võimaldab pakkuda klientidele täiendavat mugavusteenust.
  • Prisma maajuht Teemu Kilpiä sõnul on e-kaubandus muutunud lahutamatuks osaks kaubanduses ning võimaldab pakkuda klientidele täiendavat mugavusteenust.
  • Foto: TIIT MOTUS
E-kaubandus on valdkonnana pidevas arengus ning see nõuab ka jaekaupmeestelt oma e-poodide pidevat täiustamist. Prisma maajuht Teemu Kilpiä sõnul on e-kaubandus muutunud lahutamatuks osaks kaubanduses ning võimaldab pakkuda klientidele täiendavat mugavusteenust. „Kui koroonaajal oli e-poodide kasutamine hädavajadus, siis edaspidi on hakatud väärtustama selle teenuse mugavust tarbija jaoks. Sisuselt saab e-poest tellides justkui kauplusesse isikliku ostuassistendi saata, kes aitab kokku hoida nii kliendi aega kui raha, sest ostud tehakse nimekirja alusel, mitte emotsiooni ajel,“ tõdeb Kilpiä.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.25, 14:38
E-kaubanduse tagastused: kulu, kohustus või võimalus?
Uuring Eesti e-poodide tagastusprotsessidest näitab, et enamik ettevõtteid täidab seadust, kuid protsessid on endiselt käsitsi ja aeglased. Samal ajal on Euroopa turul tagastustest kujunemas müügivõimalus, mitte kuluartikkel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele