Prisma maajuht Teemu Kilpiä sõnul toob käibemaksumäära tõus kaasa tarbija jätkuva hinnatundlikkuse kasvu, kuid tootjate poolelt on kiireneva hinnatõusu aeg möödas. 2024. aastal paneb Prisma rõhku tervislike toodete pakkumisele ning e-poe kasutajamugavuse arendamisele.
- Prisma maajuht Teemu Kilpiä sõnul on e-kaubandus muutunud lahutamatuks osaks kaubanduses ning võimaldab pakkuda klientidele täiendavat mugavusteenust. Foto: TIIT MOTUS
E-kaubandus on valdkonnana pidevas arengus ning see nõuab ka jaekaupmeestelt oma e-poodide pidevat täiustamist. Prisma maajuht Teemu Kilpiä sõnul on e-kaubandus muutunud lahutamatuks osaks kaubanduses ning võimaldab pakkuda klientidele täiendavat mugavusteenust. „Kui koroonaajal oli e-poodide kasutamine hädavajadus, siis edaspidi on hakatud väärtustama selle teenuse mugavust tarbija jaoks. Sisuselt saab e-poest tellides justkui kauplusesse isikliku ostuassistendi saata, kes aitab kokku hoida nii kliendi aega kui raha, sest ostud tehakse nimekirja alusel, mitte emotsiooni ajel,“ tõdeb Kilpiä.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.