A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul mõjutab käibemaksu tõus rahakotti igapäevaselt suhteliselt vähe.
“Värske Kantar Emori uuringu kohaselt plaanib viiendik inimesi tööstus- ja kauem säilivaid toidukaupu enne aasta lõppu ette osta. Kindlasti näeme tänavu suuri reklaamikampaaniad, mis kutsuvad inimesi asju varuks soetama. Eks see on kaupmeeste suur unistus, et aasta lõpus tehakse laod tühjaks, aga reaalselt on rahaline vahe väike. Näiteks 50-eurose toidukorvi hind tõuseb puhtalt käibemaksu tõttu 80 senti ja 700-eurose televiisori hind kallineks maksust tulenevalt vaid 11,6 eurot,“ ütles Lauring.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.