Rocca al Mare ja Kristiine keskused hindavad viimase viie aasta külastustrendidelt, müügimahtudelt ja üürnike kaubaväljapanekutelt, et oktoobri lõppu on kanda kinnitanud aina jõulisemalt uus tähtpäev Halloween.

- Foto: David Menidrey / Unsplash
„Tänavu näeme, et aina rohkem kaupmehi on teinud Halloweeni puhuks eriväljapanekuid, laiendavad sortimenti ja dekoreerivad kauplusi. See on trend, mis on aastatega liikumas tõusuteed,“ kinnitab Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos. Kuna Kristiine ja Rocca al Mare on viimastel aastatel aina rohkem kaubandusele lisaks toonud keskustesse toitlustust, teenuseid ja vaba aja veetmise võimalusi ehk meelelahutust, on Halloweeni ja teiste pühadega kaubanduskeskustes elamuste loomine uus suund ja trend, mida ka Eestis aina rohkem näeb.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.