• 31.10.23, 09:18

Halloweeniga seotud kaupade järele kasvab Eestis nõudlus iga aastaga

Rocca al Mare ja Kristiine keskused hindavad viimase viie aasta külastustrendidelt, müügimahtudelt ja üürnike kaubaväljapanekutelt, et oktoobri lõppu on kanda kinnitanud aina jõulisemalt uus tähtpäev Halloween.
Halloweeniga seotud kaupade järele kasvab Eestis nõudlus iga aastaga
  • Foto: David Menidrey / Unsplash
„Tänavu näeme, et aina rohkem kaupmehi on teinud Halloweeni puhuks eriväljapanekuid, laiendavad sortimenti ja dekoreerivad kauplusi. See on trend, mis on aastatega liikumas tõusuteed,“ kinnitab Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos. Kuna Kristiine ja Rocca al Mare on viimastel aastatel aina rohkem kaubandusele lisaks toonud keskustesse toitlustust, teenuseid ja vaba aja veetmise võimalusi ehk meelelahutust, on Halloweeni ja teiste pühadega kaubanduskeskustes elamuste loomine uus suund ja trend, mida ka Eestis aina rohkem näeb.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 11:00
Selveri juhtimiskultuur hoiab meeskonna lojaalse ja motiveerituna
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele