Selle aasta viimasel veebipoodide ühiskampaanial E-smaspäev võtab osa üle 320 e-poe ja vähemalt 100 000 ostuhuvilist.

- E-smaspäev toimub sel aastal viimast korda 6. novembril.
„Seekordne E-smaspäev on küll taas kõigi aegade suurim, tuues 24 tunni jooksul erakordseid pakkumisi, kuid meie prioriteet on, et iga inimese ostukogemus oleks laitmatu,“ ütles E-smaspäeva korraldaja, Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Pöörame palju tähelepanu osalevate veebipoodide hinnakujundusele, kliendisuhtlusele, tarnekiirusele ja kõigele muule, mis tagab turvalise ning mugava ostuteekonna.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.